بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
17:16
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن All Zombies Must Die

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 214.38 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2927
بازدید : 2927
مدیر سایت
15:43
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

tuga boy دانلود
Tuga Boy   بازی توگا لاک پشت جنگجو

در بازی Tuga Boy شما به جای یک لاک پشت جنگجو به نام توگا بازی خواهید کرد که با صدای اره برقی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که یک هیزم شکن قصد نابودی محل زندگی او را دارد بنابراین لاک پشت کوچولو سفر خود را به سرزمین های دیگر آغاز می کند. شما نیز باید او را در این سفر پرخطر راهنمایی کنید و وی را برای مبارزه با خطرات آماده کنید. بازی سبکی ماجرایی دارد و مرحله بندی شده است که هر مرحله ویژگی ها و سختی های منحصربفردی را در خود جای داده است. دشمنان شما شامل حیواناتی همچون گراز وحشی، مارهای گزنده و حتی انسان های جنگل نشین و سرخپوست می باشد. پرش های بلند توگا، خود کمک بزرگی است برای مقابله با خطرات و گذشتن از برخی موانع. همچنین در مسیر مسابقه از جوایز و برخی مواد غذایی که باعث افراد قدرت بدنی توگا خواهد شد استفاده کنید تا بتوانید با قدرت تمام با دشمنان جنگیده و در مراحل پیشروی کنید.

 

 

ویژگی های بازی Tuga Boy:
- مراحل متعدد
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- پرش های بلند
- مبارزه با حیوانات شرور
- امکان افزایش قدرت بدنی لاکپشت
- و …

دانلود – 77 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2389
بازدید : 2389
مدیر سایت
15:39
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Three Dead
Zed دانلود Three Dead Zed v1.1   بازی سه مرده

ممکن است تاکنون بازی های زیادی را درباره افسانه زامبی ها تجربه کرده باشید اما این بار و در بازی Three Dead Zed داستان کاملاً متفاوت خواهد بود و شما به عنوان یک زامبی در بازی حضور خواهید داشت. این موضوع که دولت خواهان از بین بردن تمام زامبی هاست بر هیچکس پوشیده نیست، حال شما به عنوان یکی از هزاران زامبی ولی با هوش بالاتر، باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و رهایی از پروژه از بین بردن زامبی ها به کار برید.

 

ویژگی های بازی Three Dead Zed:
- بازی کردن به عنوان یک زامبی
- امکان تغییر شخصیت بازی بین سه زامبی
- کمدی عجیب و غریب
- گرافیک فوق العاده
- راهنمایی بازیکن
- و …

دانلود – 59 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2403
بازدید : 2403
مدیر سایت
14:0
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391

 

بازی بسیار محبوب و قدیمی Wanted Guns یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین بازی های زمان خود بوده که هنوز هم هنوز است مراحل جذاب و پر خاطره اش در یاد ها باقی مانده است. در جریان داستان بازی شما نقش یک تیر انداز و هفت تیر کش حرفه ای را افا می کنید که می بایست با عبور از جانگل ها , رودخانه ها و راه های صعب العبور بر دشمننان غلبه کرده و ماموریت ها را به اتمام برسانید. هز چند گرافیک این بازی با بازی های جدید و امروزی قابل مقایسه نیست ولی چنان جذابیتی دارد که بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند. هم اکنون می توانید این بازی بسیار خاطره انگیز و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

 

حجم فایل : 112.38 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

این بازی فقط بر روی ویندوز های XP , ME و 2003 قابل اجرا است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1854
بازدید : 1854
مدیر سایت
11:0
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391

دانلود بازیFunny Hell

Every year, the Lord of Hell calls upon his henchmen to take part in fights in order to amuse him. Throughout the game, you’ll take down enemy devils and destroy their fortresses.

Funny Hell Free Game Downloads

 

دانلود بازی

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2186
بازدید : 2186
مدیر سایت
17:20
سه شنبه 29 فروردين 1391

 

سری بازی های شخصیت معروف و محبوب Indiana Jones یکی از برجسته ترین ها و پر فروش ترین های طی چند دهه اخیر بوده است که جدیدا از روی آن نسخه های Lego نیر ساخته شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این نسخه از بازی که Indiana Jones and the Infernal Machine نام گرفته پر از رمز و راز و ماجرا های بسیار بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حجم اصلی این بازی 700 مگابایت بوده که برای اولین بار از سایت بازی های رایگان این بازی بسیار مهیح و زیبا را به صورت کم حجم ( 70 مگابایت ) برای کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. استفاده از سلاح های گرم و سرد متعدد و پیشرفته یا قدیمی جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

 

حجم فایل : 74.51 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از نصب بازی برای اجرای آن ابتدا فایل SETUPREG و سپس Jones3D را اجرا نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2689
بازدید : 2689
مدیر سایت
17:18
سه شنبه 29 فروردين 1391

 

سری بازی های GTA یا همان Grand Theft Auto به جرات می توان گفت بهترین و پر طرفدار ترین مجموعه ای است کا تا کنون در سبک گنگستری و سوم شخص برای انواع کنسول ها از جمله PC , Xbox , Play Station و… ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه چهارم و بسیار محبوب و خاطره انگیز این بازی را به صورت کاملا فشرده شده و رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این نسخه از بازی شما توسط افراد خاصی که با آن ها آشنایی پیدا می کنید به انجام انواع ماموریت ها و حتی قتل برخی از افراد دست میزنید. هم چنین وجود سلاح های گرم و سرد متنوع و پیشرفته یا حتی قدیمی موجب جذابیت بیش از حد این بازی شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

حجم فایل : 239.81 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از دانلود فایل فشرده و بیرون آوردن فایل ها از حالت فشرده بر روی _Unpak.bat کلیک کنید تا مرحله بعدی انجام شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 2624
بازدید : 2624
مدیر سایت
9:23
شنبه 26 فروردين 1391

 

در این بازی زمین مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان قرار گرفته است. بدیهی است در این موقعیت همه برای زنده ماندن باید با یکدیگر متحد شوند و در برابر بیگانگان دفاع کنند. شخصیت های اصلی بازی Agent Liu ،Jared Joe ،El Camarada و Capt Smith هستند که رهبری گروه های مدافع را در دست گرفته اند و با انواع سلاح های پیشرفته دشمنان را نابود می کنند. بازی  ساخت شرکت NGD Studios بوده و در حدی توانسته محیطی شبیه سازی کند که بازی باز بتواند در آن به اوج هیجان برسد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده اکشن و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 174.98 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون اشکال این بازی باید حداقل رم 1 گیگابایت و گرافیک 256 مگابایت داشته باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2025
بازدید : 2025
مدیر سایت
10:28
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون 4 نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل 47 نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.


 

حجم فایل : 145.03 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

این بازی قابل اجرا در ویندوز های 7 و ویستا نمی باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1782
بازدید : 1782
مدیر سایت
10:14
پنج شنبه 24 فروردين 1391

بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 یک بازی کم حجم و زیبایی است که برای کامپیوتر و ویندوز ساخته شده که هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

در بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 شما در یک شهر با یک میلیون زامبی قرار گرفته اید وهیچ راه فراری ندارید و…

 

بازی Project Zomboid v0.2.0e

لینک دانلود | لینک کمکی

حجم:۷۰ مگابایت

رمز:www.downloadsazan.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 1986
بازدید : 1986
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک