بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:23
چهار شنبه 26 آذر 1393

دانلود بازی کم حجم

بازی Dark Archon یک بازی کم حجم است که توسط سایت قدیمی reflexive ارائه شده است، سبک بازی از این قرار است که سوار بر فضینه فضایی خود باید در فضا تیراندازی کنید و اهداف را نابود کنید بازی با موس انجام میشود چپ کلیک تیراندازی و راست کلیک حرکت به اطراف صورت می گیرد،بازی اکشن جالبی است

تعداد بازدید از این مطلب: 5049
مدیر سایت
12:0
سه شنبه 25 آذر 1393

دانلود بازی مبارزه ای BattleArena: Toshinden 2 برای pc

بازی BattleArena: Toshinden 2 یک بازی بزن بزن و مبارزه ای است با داشتن 11 کاراکتر قابل انتخاب برای مبارزه ، بازی دارای حجم مناسبی است و برای کامپیوتر ساخته شده است ،ساخت ان در سال 1996 است،سبک بازی هم که مشخص است مبارزه تن به تن با انواع تکنیک ها، که هر بازیکن تکنیک خود را دارد ، امکان دونفره بازی کردن نیز وجود دارد

تعداد بازدید از این مطلب: 4575
مدیر سایت
14:13
جمعه 16 آبان 1393

Legends of Persia نام عنوان جدید استودیوی سورنا هست. استودیوی سورنا یک استودیوی بازی سازی مستقل ایرانی می باشد. این بازی با توجه به سبک متفاوتی که دارد می تواند توجه برخی گیمر ها را جلب کند. شاهزاده سیاوش می خواهد انتقام پدرش را از افراسیاب بگیرد که در این راه باید از موانع دشواری عبور کرده و دشمنانش را شکست دهد تا در آخر به قاتل پدرش، افراسیاب را نابود کند.

Legends of Persia – CODEX

 

Legends.Of.Persia.Cover دانلود بازي Legends of Persia براي PC

 

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000

Video Card: Nvidia GeForce 8800 GT 256MB or AMD Radeon HD 3850

RAM: 1 GB

Hard drive: 20 GB free space

DirectX: Version 9

 

تصاویر و دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 7273
مدیر سایت
17:32
سه شنبه 16 خرداد 1391

دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Robokill 2 Leviathan Five

 

سری بازی های Robokill با حجم کم و گرافیک و گیم پلی عالی که دارد در سطح جهان طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. بازی از آنجا شروع میشود که شما باید با روبات خود به جنگ دشمنان عجیب و قریب دیگر بروید و با از بین بردن آن ها پول به دست بیاورید و صلاح های جدیدی خریداری کنید. در بازی Robokill 2 Leviathan Five شما باید در اتاقک های کوچک که بوسیله راهروهای پیچ در پیچ به هم وصل هستند به دنبال دشمنان برای نابود سازی آن ها میگردید. بازی طوری طراحی شده است که با ناوبد سازی آن ها و درآمد هر چه بیشتر تشنه خرید صلاح و ادامه بازی می شوید و به نوعی اعتیاد آور است.

تصویری از محیط بازی

 

حجم فایل : 12.96 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5350
بازدید : 5350
مدیر سایت
17:24
سه شنبه 16 خرداد 1391

دانلود بازی جدید Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter Edition

 

همان طور که می دانید Chicken Invadres کماکان به ساخت شاهکار های خود ادامه میدهد و از نسخه 4 این بازی تا کنون چند Edition عرضه شده که Easter Edition جدید ترین و جذاب ترین آن هاست که از گرافیک بسیار خوب و موزیک فوق العاده زیبایی برخوردار است. از ویژگی های معم و قابل توجه این نسخه دو نفره بودن و آیتم ها و کارکاتر های جدید آن می باشد که به بازی جذابیت دیگری می بخشد. مراحل بازی نیز در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده و گرافیک آن نیز بهبود یافته که می توانید این نسخه فوق العاده حیرت انگیز را به صورت رایگان  دریافت کنید.

http://dl.freegames.ir/images/ci4easter-screenshot.jpg

 

حجم فایل : 21.83 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5081
بازدید : 5081
مدیر سایت
16:53
چهار شنبه 3 خرداد 1391

 

سری بازی های Halft Life یا نیمه جان یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که مانند Counter Strike محبوبیت بسیاری پیدا کرده و در زمان خود حرف بسیاری برای زدن داشت و چزو مطرح ترین بازی ها در سبک اکشن بود. در این نسخه از بازی که Blue Shift نامید شده شما میبایست به مقر دشمن نفوذ کرده و اسرار آن ها را فاش کنید و طی مراحل و عملیاتی آنان را نابود کرده و به هدف خود و گروهتان برسید. گرافیک بازی نسبت به حجمش ماهرانه طراحی شده و بازی صحنه های اکشن و جذاب بسیاری دارد که می توانید شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگرم سازد.


 

حجم فایل : 123.17 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4442
بازدید : 4442
مدیر سایت
9:57
شنبه 23 ارديبهشت 1391

دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب Cortex Command

 

بازی Cortex Commandیکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که طی چند سال گذشته توسط شرکت نچندان معروف Data Realms ساخته و روانه بازار شده است. داستان بازی از این قرار است که قرن ها از زندگی و دوره ی انسان ها گذشته و روبات ها بر دنیا حکومت می کنند. البته یک پسر و یک دختر از کل نسل انسان ها باقی مانده که شما می بایست به آن ها کمک کنید تا از انقراض نسل انسان ها جلو گیری کنند. این بازی علی رغم حجم بسیار کمی که دارد از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان باشد. امیدواریم با دریافت این بازی پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 46.29 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 3095
بازدید : 3095
مدیر سایت
17:16
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن All Zombies Must Die

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 214.38 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2905
بازدید : 2905
مدیر سایت
15:43
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

tuga boy دانلود
Tuga Boy   بازی توگا لاک پشت جنگجو

در بازی Tuga Boy شما به جای یک لاک پشت جنگجو به نام توگا بازی خواهید کرد که با صدای اره برقی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که یک هیزم شکن قصد نابودی محل زندگی او را دارد بنابراین لاک پشت کوچولو سفر خود را به سرزمین های دیگر آغاز می کند. شما نیز باید او را در این سفر پرخطر راهنمایی کنید و وی را برای مبارزه با خطرات آماده کنید. بازی سبکی ماجرایی دارد و مرحله بندی شده است که هر مرحله ویژگی ها و سختی های منحصربفردی را در خود جای داده است. دشمنان شما شامل حیواناتی همچون گراز وحشی، مارهای گزنده و حتی انسان های جنگل نشین و سرخپوست می باشد. پرش های بلند توگا، خود کمک بزرگی است برای مقابله با خطرات و گذشتن از برخی موانع. همچنین در مسیر مسابقه از جوایز و برخی مواد غذایی که باعث افراد قدرت بدنی توگا خواهد شد استفاده کنید تا بتوانید با قدرت تمام با دشمنان جنگیده و در مراحل پیشروی کنید.

 

 

ویژگی های بازی Tuga Boy:
- مراحل متعدد
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- پرش های بلند
- مبارزه با حیوانات شرور
- امکان افزایش قدرت بدنی لاکپشت
- و …

دانلود – 77 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2368
بازدید : 2368
مدیر سایت
15:39
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Three Dead
Zed دانلود Three Dead Zed v1.1   بازی سه مرده

ممکن است تاکنون بازی های زیادی را درباره افسانه زامبی ها تجربه کرده باشید اما این بار و در بازی Three Dead Zed داستان کاملاً متفاوت خواهد بود و شما به عنوان یک زامبی در بازی حضور خواهید داشت. این موضوع که دولت خواهان از بین بردن تمام زامبی هاست بر هیچکس پوشیده نیست، حال شما به عنوان یکی از هزاران زامبی ولی با هوش بالاتر، باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و رهایی از پروژه از بین بردن زامبی ها به کار برید.

 

ویژگی های بازی Three Dead Zed:
- بازی کردن به عنوان یک زامبی
- امکان تغییر شخصیت بازی بین سه زامبی
- کمدی عجیب و غریب
- گرافیک فوق العاده
- راهنمایی بازیکن
- و …

دانلود – 59 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2383
بازدید : 2383

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک