بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
1:5
دو شنبه 1 تير 1394

بازی کامپیوتری Spiderman The Amazing ، با حجم فشرده شده ، مرد عنکبوتی هم که سبک بازی اش مشخصه ماجراجویی و اکشن ، در این بازی از دیوارهای ساختمانهای شهر بالا و پایین بروید!

Spiderman The Amazing PC (1)

تعداد بازدید از این مطلب: 20266
مدیر سایت
1:59
دو شنبه 1 تير 1394

بازی کامپیوتری Black Buccaneer فوق فشرده ، داستان بازی به این قرار است که ملوان جوان Francis Blade پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین به ساحلی غریب پای می گذارد و در آنجا با جمجمه ای مخوف روبرو می شود و این آغاز مبارزات وی در جزیره علیه دزد دریایی سیاه و داستان های مرتبط با او تا پیدا کردن گنینه نهایی و اسطوره ای دزدان دریایی در جزیره است! مطمئنا علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و شمشیربازی معما گونه از این بازی لذت خواهند برد. از دیگر نکات جذاب این بازی قابلیت تبدیل شدن بازیکن به موجودی هیولا مانند و قوی که است یادآور بازی هایی همچون هالک است که کشتن دشمنان در این حالت بسیار لذت بخشتر و ساده تر خواهد بود.

 

Black Buccaneer (1)

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 6341

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک