بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:28
یک شنبه 12 شهريور 1391

Cristiano Ronaldo Freestyle یا همان سبک آزاد کرسیتینو رونالدو یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک ورزشی بوده که در آن می بایست با انجام انواع حرکات نمایشی به کسب امتیاز بپردازید. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه پرطرفدار رئال مادرید به کار مشغول است یکی از برترین های جهان حسوب شده و همین امر موجب جذابیت بیش از حد حرکات فوق العاده این بازیکن در بازی Cristiano Ronaldo Freestyle می شود. در حرکات نمایشی این بازی سرعت و دقت عمل بسیار نقش مهمی داشته و هم چنین ادامه دادن آن حرکات با سرعت هر چه بیشتر نیز یکی از مشخصه های اصلی امتیاز گیری در این بازی است.


 

حجم فایل : 159.88 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4324
بازدید : 4324
مدیر سایت
15:24
یک شنبه 12 شهريور 1391

 

Car Boosting یک بازی نسبتا قدیمی در سبک اتومبیل رانی با ماشین های قدیمی می باشد که با دارا بودن حجم و گرافیک مناسب جذابیت بیش از حدی دارد. در این بازی شما میبایست با به کارگیری دقت و سرعت عمل به تعقیب و گریز با ماشین های پلیس مشغول شوید و اجازه ندهید پلیس مزاحم کار شما شده و از رسیدن به مقصدتان جلوگیری کند. برای انجام این کار قادرید از ماشین های قدیمی ولی با سرعت بالا از جمله Cadillac استفاده کنید تا در نبرد پیروز باشید. هم چنین گرافیک بازی نیز بسیار ماهرانه و زیبا طراحی شده و موسیقی متنی که دارد جذابیت آن را دوچندان خواهد کرد.

 

حجم فایل : 70.47 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

این بازی قابل اجرا بر روی ویندوز های 64 بیتی نمی باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 5840
بازدید : 5840

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک