بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:55
سه شنبه 29 فروردين 1391

امروز یک بازی تخیلی پازلی و استراتژیک که توسط سایت دانلود رایگان منتشر شده است را برایتان آماده کرده ایم. بازی مانعی برای بیگانگان نام این بازی تخیلی و مهیج است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. شما باید در این بازی کامپیوتری صفحات خورشیدی بیگانگان مهاجم را که از آن برای منبع انرژی خود استفاده می کنند از بین ببرید. شما باید جهان و جهانیان را از این بیگانگان و دشمنان نجات دهید.
تمامی حرکت هایی که در این بازی کامپیوتر انجام می دهید باید بادقت فراوانی همراه باشد، این بازی به سان یک پازل است که شما باید با حرکت های پیوسته سرانجام به یک جایزه اصلی دست پیدا کنید. در این بازی سرعت حرف اول را می زند، پس در کنار دقت و توجه به حرکت های خود باید سرعت خود را نیز بالا ببرید.

Tuber versus the Aliens Final Portable PC Game - بازی مانعی برای
بیگانگان

ویژگی های بازی مانعی برای بیگانگان

  • گیم پلی منحصر به فرد
  • نجات یک عالم از بیگانگان
  • ماجرای باورنکردنی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 GHz
  • حافظه رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0

دانلوددانلود رایگان بازی مانعی برای بیگانگان (حجم : 188 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

Tuber
versus Tuber
versus

تعداد بازدید از این مطلب: 2145
بازدید : 2145
مدیر سایت
9:23
شنبه 26 فروردين 1391

 

در این بازی زمین مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان قرار گرفته است. بدیهی است در این موقعیت همه برای زنده ماندن باید با یکدیگر متحد شوند و در برابر بیگانگان دفاع کنند. شخصیت های اصلی بازی Agent Liu ،Jared Joe ،El Camarada و Capt Smith هستند که رهبری گروه های مدافع را در دست گرفته اند و با انواع سلاح های پیشرفته دشمنان را نابود می کنند. بازی  ساخت شرکت NGD Studios بوده و در حدی توانسته محیطی شبیه سازی کند که بازی باز بتواند در آن به اوج هیجان برسد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده اکشن و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 174.98 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون اشکال این بازی باید حداقل رم 1 گیگابایت و گرافیک 256 مگابایت داشته باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2075
بازدید : 2075
مدیر سایت
10:32
پنج شنبه 24 فروردين 1391

بازی Treasure Mole یک بازی بسیار کم حجم و جذاب در سبک دو بعدی است. هر چند شاید فکر کنید اصلا این بازی به درد امتحان کردن هم نمیخورد ولی تنها با بازی یکی از مراحل آن به جذابیت فوق العاده زیادی که دارد پی خواهید برد ! در این بازی شما کاراکتر سگ با مزه ای که زمین را می کند , ایفا خواهید کرد. شما می توانید با انجام این کار به طلا , استخوان و اشیاء قیمتی برسید و با برداشتن آن ها امتیاز کسب کرده و به مراحل بالا تر سعود کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 9.29 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2269
بازدید : 2269
مدیر سایت
10:29
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات , بهبود یافتن گرافیک , بیشتر شدن مراحل ( 90 مرحله ) و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

 

حجم فایل : 69.71 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1646
بازدید : 1646
مدیر سایت
10:28
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون 4 نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل 47 نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.


 

حجم فایل : 145.03 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

این بازی قابل اجرا در ویندوز های 7 و ویستا نمی باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1816
بازدید : 1816
مدیر سایت
10:27
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

سبک هیدن آبجکت ( Hidden Object ) یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ها در میان بازی های فکری به شمار می رود و Atlantic Journey: The Lost Brother یکی از مهیج ترین و جدید ترین آن هاست. در این بازی مقصد نهاییتان اقیانوس اطلس است ولی مشکلی در این میان وجود دارد که آن گمشدن برادر Mia است. باید با حل معما ها و پازل های پیچیده این مشکل را حل کرده و با هم به مسیرتان ادامه دهید. فضا و گرافیک صحنه های بازی بسیار خلاقانه و زیبا طراحی شده و کاربر را در خود محو می کند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی بسیار جذاب نهایت لذت را ببرید.


 

حجم فایل : 109.11 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2095
بازدید : 2095
مدیر سایت
10:14
پنج شنبه 24 فروردين 1391

بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 یک بازی کم حجم و زیبایی است که برای کامپیوتر و ویندوز ساخته شده که هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

در بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 شما در یک شهر با یک میلیون زامبی قرار گرفته اید وهیچ راه فراری ندارید و…

 

بازی Project Zomboid v0.2.0e

لینک دانلود | لینک کمکی

حجم:۷۰ مگابایت

رمز:www.downloadsazan.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 2037
بازدید : 2037
مدیر سایت
16:59
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبای Helicopter برای کامپیوتر

علاقه مندان به بازی های فضایی و اکشن ، این بار باکس گیم برای شما بازی  هیجان انگیز و اکشن  Helicopter  (هلی کوپتر) رو برای کامپیوتر آماده کرده است. این بازی با حجم کم و گرافیک بالا ساخته شده است. شما در این بازی در جزایر، اروپا و خاورمیانه به جنگ با دشمنان خود می پردازید.

b12 بازي
زيباي Helicopter  (هلي كوپتر) براي كامپيوتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1898
بازدید : 1898
مدیر سایت
16:57
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبای ماشین جنگی Deadly Race برای کامپیوتر

امروز برای شما عزیزان بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Deadly Race برای کامپیوتر رو آماده کردیم. این بازی در عین کم حجم بودن بسیار با کیفیت است ، دلیل کم حجم بودن این بازی این است که اساساً برای دانلود از اینترنت ساخته شده است. این بازی پس از نصب از حالت فشرده در می آید و حجمش چندین برابر میشود . از نکات قابل توجه این بازی این است که دست شما برای انتخاب ماشین های مختلف باز است و شما میتوانید ماشین هایی مثل : شورلت کوروت ، آستون مارتین زاگاتو ، هامر اچ ۲ و… خیلی ماشین های دیگر را انتخاب کنید . در مورد سبک بازی که بخواهیم صحبت کنیم سبک این بازی مسابقه ای ، حادثه ای است . در این بازی شما به یک جنگ تمام عیار دعوت میشود و در مسابقه هایی که انجام میدهید انواع و اقسام آلات جنگی را به طرف ماشین های دیگر پرتاب میکنید که همین امر موجب جذابیت بازی شده است . این بازی زیبا رو میتونید از باکس گیم دانلود کنید.

Deadly Race 11 بازي زيباي ماشين جنگي Deadly Race براي كامپيوتر

تعداد بازدید از این مطلب: 1938
بازدید : 1938
مدیر سایت
16:56
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی اکشن و کم حجم  Tank Assault برای کامپیوتر

شما در این بازی باید با توپ دشمن رو از بین ببرید و بدینوسیله امتیاز کسب کرده و به مرحله بعدی بروید.

Tank Assault بازي اكشن و كم حجم  Tank Assault براي كامپيوتر

تعداد بازدید از این مطلب: 1839
بازدید : 1839
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک