بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:56
پنج شنبه 27 بهمن 1390

در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت
دانلوددانلود رایگان بازی حمله زامبی ها به مزرعه

(حجم : 33.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2518
بازدید : 2518
مدیر سایت
10:55
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازیهای ماجرایی امروزه بازار گرمی دارند، بازی جدید و زیبای Mars Miner که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با آن آشنا سازیم یکی از این بازی های ماجرایی محسوب می شود. این بازی Mars Miner که برای کامپیوتر طراحی شده است همانطور که از نامش پیداست مربوط به جستجو در مریخ می شود ! در این بازی کامپیوتری شما می بایست به دنبال راهی برای برگشت به زمین باشید؛ شما در این سیاره بدون سوخت و مواد غذایی گرفتار شده اید و می بایست برای برگشت به زمین به این دو مورد دست پیدا کنید که نیاز به زیر و رو کردن همه جای مریخ خواهد داشت ! اما در این جستجو خطراتی نیز در کمین هستند؛ هیولاهای زشت و فریبنده که با داشتن هوش بسیار بالا قادرند شما را از بین ببرند؛ پس می بایست تمام حواس خود را در طی گیم متمرکز نمایید تا گرفتار دام این موجودات فضایی نشوید. این Game از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و می توان گفت در سبک Game های کلاسیک طراحی گشته است که همراهی آهنگ های فوق العاده جالب این گیم را محبوب تر می کند. امیدواریم که با دانلود بازی مریخ بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Mars Miner 1.2.0 Portable - بازی بازگشت از مریخ

ویژگی های این بازی :

  • گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • طراحی شده در سبک بازی های کلاسیک
  • بیش از 40 سطح بازی
  • 16 هیولای خطرناک با هوش مصنوعی بالای فکری
  • اعطای بیش از 12 جایزه مختلف برای برگشت شما به زمین
  • موسیقی فوق العاده زیبا به همراهی طرحی سه بعدی
  • سه حالت مختلف بازی شامل Story, Survival , Hotseat
  • قابلیت بازی آنلاین و ثبت رکورد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 800 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی بازگشت از مریخ

(حجم : 17.5 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2310
بازدید : 2310
مدیر سایت
10:53
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی اکشن و زیبای Sky Taxi 2 که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود  با آن آشنا سازیم یکی از بهترین و جدید ترین بازی های ماجرایی می باشد که در این ورژن ماجرای Storm 2012 (طوفان 2012) مطرح است. در این ماجرا رئیس جمهور می خواهد تا با آلودگی هوا که باعث ایجاد شرایط نا مناسب جوی گردیده است مبارزه و نسبت به اصلاح این اوضاع اقدام کند؛ اما مشکل اینجاست که در گیم روبات های شروری وجود دارند که اقدام به منهدم کردن هر کسی و هر چیزی که در نزدیکی آنها باشد می کنند.
در بازی تاکسی آسمان 2 قرار است شما جهان را نجات دهید و می توان گفت سعی در زنده نگه داشتن خود و هم نوعان خود دارید که بر جذاب بودن گیم و همچنین محبوبیت بازی Sky Taxi می افزاید. این بازی کامپیوتری سرگرم کننده با گرافیک بسیار مناسبی طراحی گردیده است که آن را سرگرم کننده تر کرده است. شما در طی Game پاداش های بسیار زیادی از رئیس جمهور دریافت خواهید کرد که به افتخارات و مدال های شما اضافه می شود. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب تاکسی آسمان 2 بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Portable Sky Taxi 2: Storm 2012 1.0 - بازی تاکسی آسمان در طوفان
2012

ویژگی های این بازی :

  • - گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • - پاسخگویی سریع بازی به فرامین دریافتی
  • - قابلیت ذخیره بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 800 مگا هرتز
  • رم: 512 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی تاکسی آسمان 2

(حجم : 55.4 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2345
بازدید : 2345
مدیر سایت
10:48
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی جدید و زیبای Agent Hugo: Hula Holiday یک گیم ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد؛ در این بازی کامپیوتری فردی با شخصیت مامور هوگو برای تعطیلات به یکی از جزیره های گرمسیری اقیانوس آرام رفته است و در حالی که در حال گذراندن تعطیلات خود در ساحل می باشد، متوجه موارد عجیبی از تغییرات در جزیره می شود؛ از این رو تصمیم به تحقیقات در این موضوع می گیرد. در طی تحقیقات او می داند که با گروهی عظیم از دشمنان برخورد کرده است و تصمیم می گیرد تا آنها را شکست دهد و ماجرا را به نحوی که در Game بخواهید ادامه می دهد.
به یاد داشته باشید شما یک مامور حرفه ای هستید و می توانید هر کاری را با فنون تمام به انجام برسانید. دشمنان شما در فکر تخریب جزیره هستند و شما می بایست جلوی کار آنها را گرفته و جزیره را پاک و به همان محل شاد و رنگارنگ اول تبدیل کنید. این بازی مامور هوگو که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بوده و با این وجود از حجم پایینی هم برخوردار است و نیازی به PC بسیار قدرتمند نخواهد داشت. امیدواریم که با دانلود بازی ماجرایی Agent Hugo نهایت لذت را ببرید.

Agent Hugo Hula Holiday PC Game - بازی مامور هوگو در تعطیلات حولا

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی :

  • ویندوز: XP
  • پردازنده: 1.7 گیگاهرتز
  • رم: 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی مامور هوگو

(حجم : 89.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2639
بازدید : 2639
مدیر سایت
12:21
چهار شنبه 26 بهمن 1390

سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار یک گیم پلی باور نکردنی از شرکت بازی سازی Big Fish Games فراهم کرده که با طراحی مخلوقاتی شگفت انگیز از شما کمک می خواهد تا قورباغه را نجات دهید. این بازی کامپیوتر Frogs vs Storks با ژانر Logic و Arcade چالشی هیجان انگیز پدید آورده تا یک سرگرمی کامپیوتری زیبا خلق کند.
قورباغه ها را از دست لک لک ها نجات دهید و تالاب را جایی امن برای زندگی قورباغه ها کنید. بازی لک لک ها در برابر قورباغه ها یک بازی اکشن و سرگرم کننده است که شما میباست جلوی لک لک های گرسنه را گرفته و به دویستان قورباغه خود کمک کنید.

Frogs vs Storks 1.1.5 Final PC Game - بازی لک لک ها در برابر قورباغه ها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP/Vista/7
  • پردازنده: 1.0 GHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر نجات قوباغه از دست لک لک (حجم : 18 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

Frogs vs Storks Frogs vs Storks

تعداد بازدید از این مطلب: 2361
بازدید : 2361
مدیر سایت
12:11
چهار شنبه 26 بهمن 1390

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. این بازی کامپیوتر هم اکنون به نسخه Seasons 2 رسیده است که توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار می گیرد. بازی Angry Birds 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی : فصل های 2011 ( هالوین - کریسمس - روز ولنتاین - روز عید پاک - تابستان و روز ماه پاییزی چینی ها) و قسمت های جدید 2012 است.

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان Angry Birds Seasons 2.0.0 (حجم : 28.76 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی

تعداد بازدید از این مطلب: 1646
بازدید : 1646
مدیر سایت
19:2
دو شنبه 17 بهمن 1390

دانلود مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

 

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۰۰٫۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس با استفاده از درایو مجازی و یا رایت کردن محتوی فایل iso با استفاده از نرم افزار Clone , فایل نصبی اصلی را از آن استخراج کرده و به نصب بپردازید.

هم چنین هنگان نصب می توانید از شماره سریال :

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

استفاده کرده و نصب را به پیش ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2664
بازدید : 2664
مدیر سایت
19:0
دو شنبه 17 بهمن 1390

دانلود بازی فوق العاده محبوب همسایگان جهنمی 

 

سری بازی های همسایگان جهنمی یا همان Neighbours From Hell یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی هایی است که در سبک دو بعدی ساخته و به بازار روانه شده است. همان طور که می دانید در این بازی شما در نقش کاراکتر اصلی بازی ( پسرک ) به آزار و اذیت همسایه عصبانی و بد اخلاقتان با صد ها روش می پردازید. در این نسخه از بازی ( ۵ ) کیفیت و گرافیک بازی و کاراکتر ها بسیار بهبود یافته و بیشتر باگ های آن رفع شده است. بازی در چندین مرحله جذاب , در سواحل بسیار زیبا و لذت بخش دنبال می شود که می تواند گیمر را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم اکنون می توانید نسخه پنجم از این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۹۹٫۳۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی فایلی که پسوند exe دارد را اجرا نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2202
بازدید : 2202
مدیر سایت
9:45
چهار شنبه 12 بهمن 1390

دانلود تعطیلات خانوادگی به یاد ماندنی در بازی Family Vacation: California

 

ممکن است شما نیز دوست دارید یکی از افرادی باشید که به کالیفرنیا سفری کوچک و مجازی داشته باشید. بازی Family Vacation: California یکی از جدید ترین و زیبا ترین بازی هایی است که این امکان را به شما می دهد. داستان بازی از این قرار است که نوجوانی به نام Barb به همراه خانواده اش به کالیفرنیا سفر می کنند ولی در حین اقامت اشیاء خود را گم کرده و به معماهای عجیبی بر می خورند. شما وظیفه دارید به آن ها در این موارد کمک کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۶۹٫۲۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2110
بازدید : 2110
مدیر سایت
9:41
چهار شنبه 12 بهمن 1390

دانلود تجربه مدیریت بیمارستان در بازی بسیار جذاب Hospital Hustle

یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین مشاغلی که در ایران و دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است , شغل پرستاری یا دکتری می باشد. هر چند در ایران از چند جهت به این شغل اهمیت نمی دهند ولی در خارج از ایران یکی از شرکت های بازی سازی , این شغل را در دنیای مجازی به تصویر کشیده و شما می توانید با دریافت این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده از سایت بازی های رایگان تجربه کوچکی از این شغل داشته باشید. این بازی که Hospital Hustle نام گذاری شده برگرفته از فنون کوچک و آسانی است که شما کاربران می توانید به راحتی یک بیمارستان مستقل را اداره کرده و به مردم کمک کنید. هم چنین می توانید با رونق بخشیدن به کار خود افراد بیشتری جذب کرده و درآمدی نیز داشته باشید.  لازم به ذکر است کرک بازی به صورت جداگانه آماده دریافت می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


حجم فایل : ۱۰۱٫۱۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود کرک بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2871
بازدید : 2871
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک